Jag vill vara snygg!


Satt och snackade lite om tatueringar med min moster och min mamma för någon vecka sedan. Min moster ville göra något på benet och det vill jag och mamma också men vi vet inte riktigt vad än. Mamma och moster vill ha blommor och snirklar och sånt där skit men morsan vill också ha ett hjärta plus våra namn, alltså hennes barns namn. Om jag letar och hittar ett ungefärligt motiv eller ber tex Magnus rita upp så kan jag passa på att tatuera in något också. Skulle vara kul att göra en mor och dotter tatuering tex på nedre delen av benet men jag vet inte vad jag skulle vilja göra isåfall. Kanske körsbärsblommor? Eller något annat? Jag har ingen blekaste aning. Sen vill jag ju också tatuera in ett gammalt foto på min far och min storasyster men jag måste hitta en skillad tatuerare som är svinbra på porträtt och så vill jag vänta ett tag med det eftersom jag vill gå upp mer i vikt så armen blir bredare. Mina pistoler  hoppas jag kunna göra snart också.


Något jag alltid har varit lite sugen på är att tatuera in mig själv som teckand figur på armen och annat tjoffs. Hade varit riktigt jävla snyggt men vettefan vem som kan rita upp något sånt? Wez kanske?

Här är en tecknad version av pinuppan Dayna Deluxe.




Skitsnyggt!



En annan sak jag önska att jag hade är stora ögon. Carro och andra kompisar jag har haft har haft skitstora ögon, jag tycker det är så snyggt och speciellt om man har en snygg ögonfärg som jag inte har. Stora ögon, melerade gröna ögon eller honungs bruna ögon, mindre näsa, fylligare läppar, lite störra bröst, mer fett på kroppen, lite piercings, tatuerad arm och kortare längd vill jag ha. Då skulle man ju nästan vara perfekt! Men nej, det flesta går ju att fixa men had ju varit nice om man hade fötts så. Fan.




En som har stora fina ögon är Victoria på myspace. Hon är så snygg. Fast hon är typ rosa/rödhårig nu.

Kommentarer
Anna säger:

Äh, tjänar ingenting till att tänka så. Man är missnöjd med massa skit, men du är ju fett snygg ändå. (Y)

2009-07-12 | 22:43:55
Bloggadress: http://hellohf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback