Ont i magen.


Igår var det fest och det var jättekul. Kan nog nästan säga att det var 20 personer där kanske i en liten etta men det var mysigt. Tänkte gå ut ikväll också men ingen kunde visst och jag är ganska trött. Imorgon blir det iallafall pannkaka och tjejfilm med flickorna. Ska försöka plugga senare idag och resten av söndagen imorgon. Finns heller inget bra på tv ikväll så jag får försöka underhålla mig själv med något annat kul. Fick min fina skinn jacka från H&M idag och den satt bra fast jag trodde att den skulle vara för stor för mig eftersom det var men 38:a så det var tur att jag inte köpte en storlek mindre. Kommer lägga upp en bild på den imorgon. Nu ska jag laga makaroner och korv, ha en trevlig kväll!

Några av bilderna..

Melissa            Gäng


Vi           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback