Sportlov!


Ja jag vaknade för en timme sen kanske och la mig runt 04.00 igår. Min sovrutin under sportlovet kommer nog att vara såhär tror jag. Iallafall igår satt jag och pillade lite snabbt med en header till bloggen och ändrade lite med färger osv och det blev ju bättre än innan men jag är inte dirket nöjd än utan nu får det väll vara såhär ett tag tills jag får bättre fantasi och gör något snyggare. Headern blev ju hur simpel som helst och kanske lite slarvig.Tänkte att det skulle matcha "her lips taste like a loaded gun" med en gammal bild på mig med en fejk pistol och läppavtryck. Haha inte världens snyggaste men det får duga tillsvidare. Eftersom jag nästn sovit bort hela dagen så blir det ingen tripp ner på stan utan bara sitta hemma och göra något. Slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback