Tråkigt jobb!


Var till Malung och jobbade idag eller ja jag jobbar ju inte direkt mycket när jag är där. Kommer dit, äter en sen frukost, sitter och glor på Mtv, plockar bort lite tallrikar från borden, torkar med en blöt trasa, står och knapprar lite i kassan, äter mat och så vidare. Så det är ju inte så konstigt att det blir så pass långtråkigt när man är där flera timmar. Det jag stör mig på att det är nästan en timmes bilfärd fram och tillbaka och ja för att det är så långt hemifån och jag inte kan ta en tripp hem en sväng eller liknande sen så ogillar jag att servera folk, känner mig så dum och out of place på något vis. Jag ska nog aldrig jobba som servitris iallafall, det är en sak som är klart. Sen stör jag mig som fan när folk grisar ner när de äter = mer jobb åt mig och när de inte tar en bricka och ställer tallrikarna i vagnarna så jag slipper haha, lat eller? Nu ska jag jobba på måndag igen så  att vara hemma lördag 0ch söndag är skönt och tydligen så ska vi komma varannan helg också enligt min far, vill INTE!!!


Iallafall, imorgon ska jag ner på stan nångång på förmiddagen för att hämta bilderna, gå på bolaget igen för tredje gången denna vecka haha, kanske dra ner på tingsnäs, fixa lite med projektarbetet och sen festa till det på kvällen. Nu ska jag nog snart sova så jag orkar upp imorgon. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback