Update.

 
Tänkte att det detvardags för en liten update här om vad som har hänt sen jag flyttade tillbaka till Stockholm. Jag bor hos två underbara brudar, Maygol och Mirre i Rågsved för tillfället. Evigt tacksam för det. Just det plus Maygols katt Dexter. Jag har börjat skolan och har en skön klass och jag trivs bra hitills så det är ju awesome. Livet rullar på annars. Inte riktigt sjunkit in att jag flyttat tillbaka men det kommer väll att göra sakta men säkert. Sen så är jag lyckligast över att få träffa min Hebert oftare. Kan inte vara mer än nöjd. I fredags var jag på Lady Gaga för andra gången i mitt liv och denna gång med Emelie. Det var en förjävla bra show och jag har aldrig kommit Gaga så nära, trodde jag skulle smälta ett tag, haha. Sen har jag ju varit på den där båten och det var också riktigt kul. Imorgon ska jag och Hebert på utställning och efter det ska vi öla med Sanna och hennes kille. På lördag ska vi se Wovenhand på Strand, finfin helg må jag säga. Jag är ganska nöjd med livet just nu, synd att det inte kunde vara varmare ute bara men men höst är ju också ganska mysigt.



 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Lilly säger:

Har hon gulhåriga blogg?

2012-09-07 | 07:50:35
Bloggadress: http://babydollsugardust.blogg.se
Em säger:

fan vad spejsad bilden på mig blev :D Snor den hihi ^^

2012-09-07 | 23:37:13
Bloggadress: http://ifuckbatman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback