Platt näsa.


Har bestämkt mig för att vara kvar i Sthlm tills på sön, träffat på några riktigt härliga människor och deras band ska spela på lördag på Broder Tuck så det måste jag gå på, inget Tn för mig. I fredags parkade jag bland annat med Maygol, Hebert, Adam och Nico förutom Maygol så är det nya människor jag lärt känna och de är grymma, de som ska spela på lördag också. Hade en riktigt nice dag och kväll fast Maygol fick lov att dra ganska tidigt. På lördag drog jag till Uppsala och gick på min morbrors bröllop, det var trevligt och det var nice att sova på hotell med morsan. På söndagen blev det spontanhäng i vitan eftersom Hanse fyllde år och sen drog vi iväg ett gäng hem till Mario och satt på deras underbara takterass. Senare drog jag, Mario, Charlie och Leo till gay båten Patricia och sen joinade Kettil. Hade skitroligt och dansade en del. Träffade även på Thomas från Mora, haha. Jag, Kettil och Charlie fyllekäkade på donken och jag gick rakt in i en glasvägg och typ mosade sönder min näsa, inte nice så nu har jag ett fett fint märke där. Sedan däckade vi hos Charlie och dagen efter glodde vi alla film, drack te och drog igång ett musikprojekt, kommer bli fett!

Igår och idag har jag bara degat. Imorgon ska jag hänga med Hebert och testa lite olika öl, på torsdag ska jag kanske hänga med Oliver och på lördag blir det spelning med Maygol och Emelie. Fun fuun.



Kommentarer
Hej säger:

Cool blogg! Är du kurd? Singel ;)?

2012-05-30 | 20:45:33
smilla säger:

kan inte du ha en frågestund i bloggen? :)

2012-05-31 | 08:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback