Mora.


Blogg.se kan dra åt fanders. Vägrar ladda upp mina bilder ibland. Aja. Är nu tillbaka i Mora över sommaren. Känns skönt men redan på tåget till Mora hade jag lite ångest över att lämna Sthlm nu när det är sommar och lite andra skäl, höhö. Fast jag ska åka ner så mycket jag kan, har ju sovplatser lite här och var hos underbara människor. Känns så jävla skönt att slippa äckliga rummet i Vällingby, fyfan ja! Wääp. I lördags var jag på Black deat massacre event eller vad det nu hette, Heberts, Nicos och Adams band Naamus spelade och det kunde jag inte missa så tog med mig Emelie till Broder Tuck. Det var väldigt nice även fast vi kände oss lite malplacerade. Sen drog Emelie vidare och jag fortsatte att efterfesta med bandet och annat folk i deras replokal, hade det as grymt!! Åh vad jag kommer sakna vissa människor, helt sjukt! Det är skönt att vara här i lugnet i Mora men ibland är det för dött nu när man har bott i Sthlm i flera månader. Förhoppningsvis fixar jag en lägenhet fort där. Imorrn blir det bärs med Emelie och några till. Tjo.

Kommentarer
Soffy säger:

Du är alltid snygg!haha jaaa men ska vi klä upp oss och crasha en fest för att få vara snygga på fest kanske :D

2012-06-06 | 01:17:30
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback