Skönt med helg?


Hm jag tar tillbaka det där arga inlägget tidigare idag, eller bara lite. För det gick faktiskt bra idag, mest tack vare hockeyn och att jag bara jobba 4 timmar. Tack hockeyn fast jag hatar hockey. Kom in en hårdrockar aktig man idag med typ sin hårdrockar son som hämtade biljetter till lördagens Inglorious bastards och frågade mig om jag bodde brevid ishallen i höguset och jag svarade ja. Han hade tydligen sett mig utanför ett par gånger, sen snacka han något om att jag hade kommit ut och in ur antingen ishallen eller huset, fatta ingenting, eller jag snarare hörde och lyssnade inte så värst noga. Sen sa han något om att det var nog pga mitt hår han kände igen mig och frågade varför inte jag var på hockeyn och jag sa att jag inte gillar hockey, haha. Gör jag ju inte heller, bara typ min farsa och jag som inte gör det i min familj, resten är iaf tokiga i det. Speciellt morsan och min 15 åriga bror.

Imorgon visas dock Nicke Nyfiken 2 och det lär nog komma en del och kanske ännu mera på söndag då och jag ska även jobba från 15.10-21.30, så det blir ett långt pass. Jag hoppas det går bra men jag kommer vara väldigt trött. Får nästan jämt ont i ryggen/svanken när jag jobbar pga att jag står upp hela tiden och det blir värre när jag jobbar långa pass. Fick min lönespecifikation från förra lönen och lönen som kommer denna månad. Jag jobbade typ några gånger första gången och fick något på 1450 kr och nu kommer jag få 2120 nånting, happy! Synd att de drar så mycket skatt bara annars hade jag haft mer i lön. Tjejerna ska festa och fira Cilla imorrn men jag vet inte om jag kommer orka, får se. Måste ju spara pengar till Stockholm nästa fredag, suck.





Jag vill ha 8 eller 10 håls kängor. Har redan ett par 14 håls kängor från London underground som är spetsiga på sidorna och under men jag blev ganska sugen på ett par Dr.Martens. Jag har alltid hatat deras sulor, beiga och fula. Svart hade varit så mycket snyggare. Kommer dock inte köpa ett par sånna på ett tag eftersom de är så dyra. Sen vet jag inte om jag vill ha blanka eller matta eller svarta eller rödaktiga, helst båda färgerna i av vardera sort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback