Inget går bra denna vecka! Det är skolans fel!!


Jahopp har suttit lite med historian och bestämt mig för att skriva om Italien. Har fått ner lite fakta som jag ska ha med men jag ska strukturera och tilläga lite mer saker imorgon i skolan för det går verkligen inte att göra det hemma. Bland annat för att jag blir distraherad av att göra andra saker på internet och jag har inte microsoft word utan word pad, jag hatar word pad!!! Allt ser så flummigt ut och ostruktruerat. Går bättre om jag får sitta i skolans datasal och göra dettta med lite stress, bra word program osv. Jag kommer alltså inte vara så värst noga utan skriver lite och lämnar in, kommer ju iaf inte bli IG. För religionen som jag håller på med smått nu vet jag ännu inte om jag ska skriva om Livets Ord eller Hare Krishna. Jag har knapp ork eller lust att göra något. Får se om jag hinner göra lite i skolan imorgon. Antingen så lämnar jag in sekten senare på dagen eller skickar in den på fredagen.
 
Jo sen har jag ju 2 redovisningar imorgon, suck. Jag ska redovisa om konstnären och den skiten och jag har fortfarande inte skrivit klart allt eller analyserat en målning, gah! Sen ska vi redovisa svenskan men den är enkel. Jag har alltså en halvtimmes konstnärs lekton innan svenskan så jag får försöka redovisa först och sen springa till svenskan.

Skulle vara typiskt mig om jag sket i konstnären, men det visar väll sig imorgon. JAG HAR INGEN MOTIVERING ALLS :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback