Snart Stockholm!


Ja jag ska försöka mig på att gå och lägga mig om en timme, alltså 23.00, det kommer nog gå sådär haha. Satt förfan till nästan 04.00 igår och pratade med Anton, hehe. Hm jag lär ju gå upp runt 03.30 inatt för att platta det nytvättade håret och annat skit innan Melina kör mig och Carro och sig själv till tågstationen 04.45. Får se om jag somnar på tåget. Palla vara trött sen när vi är framme. Det verkar inte som om det blir någon tatuering imorrn heller eftersom jag är typ pank och kan inte fixa fram 2000 kronor på så kort tid, fan. Men aja det gör väll inte så mycket, får åka ner nångång snart och göra det men det hade fan suttit fint med åtminstonde en av pistolerna. Redovisningen idag tycket jag gick jättebra så det känns nice. Jag hoppas jag hittar en massa snyggt i Stockholm och sen lär jag väll köpa ut åt några om vi ska festa lite haha. Hoppas man hittar nåt nice ställe att gå till på en torsdags kväll bara haha.

Men ja kanske bloggar genom mobilen imorrn efter att vi är framme och jag fyllt på mobilen eller hos Shelly och Silje när jag ska slagga hos dem. See ya!




Stockholm i mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback