Seg söndag.



Igår var det somsagt fest hos Beckie. Innan var jag och träffade Lars, Emma och Linn och vi åt pizza och sedan hade vi en mysig förferre på Tingshusparken innan vi drog till Tuvan. Det var kul som fan, mer hemmafester tack! Min nya mörk röda hårfärg blev awesome, me likes! Jag är så jävla glad över att det bev exakt samma nyans på löshåret också. Vi får se om jag kör på det mörka ett tag eller om det blir ljusare sen nångång. Jag vet fortfarande inte om jag ska vara rödhårig eller svarthårig till studenten, det visar sig men det kommer vara jobbigt att vara rödhårig i Turkiet i några veckor eftersom i värmen och deras jävla kalk vatten gör så att det röda kommer tappa sin glans och färg fort som fan. Får väll ta med en massa färg dit så jag kan hålla det rött för jag vill verkligen inte gå runt med halvdassigt blekt rött hår. Jag vill nog vara rödhårig ett bra tag till tror jag öven fast det är så jobbigt att ta hand om det men aja det visar sig.

Jag måste försöka ta och plugga ikväll så jag får någonting gjort. Nu ska jag käka och kolla på Gossip girl.


Lite bilder från igår.


           


           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback