Less.


Fyfan jag är så jävla trött på att bo i den här lilla ettan att jag blir galen. Jag och städning funkar bara ibland. Ibland kan jag städa som min morsa och hon är ett riktigt städfreak och allt blir skinande rent men ibland är jag väldigt stökig och lat. I en liten etta blir det lätt stökigt och smutsigt men det är också lätt att städa men jag är ändå trött på detta ställe och det är inte bara för städningen. Jag är trött på hyresvärden jag bor inneboende hos och att det är så tunna väggar. Deras son låter 24/7 och de tjaffsar ibland, ibland önskar jag att jag inte kunde turkiska för jag förstår allt. Jag längtar till sensommaren då jag flyttar tillbaka till Sthlm och har en egen bostadsrätt. Då jag har ett riktigt jävla kök. För jag är så jävla trött på mitt skit kök och får aldrig lust till att laga något riktigt. Det enda jag äter är fan MAKARONER eller nudlar. Jag är så jävla less på det. Hade jag haft ett större kök, ett riktigt kök hade jag lagat riktig mat och inte ätit ute så ofta heller. Gah jag är så jävla less på allt.

Sen har jag knappt nån skola denna månad och det betyder en MASSA fritid. De flesta jag känner jobbar och kan inte ses hela tiden och det är tråkigt för då sitter jag bara hemma och glor på datorn och det är skittrist i längden. Detta får mig bara att längta ännu mera till Mora där jag iaf har min familj att umgås med fast i en jävligt tråkig håla. Fyfan vilken klagåmånad detta kommer bli känner jag. Jag är bara så jävla less hela tiden och det känns som att tiden bara går så jävla långsamt. Näe nu kokar vattnen till mina NUDLAR så jag måste dra. Hej då skit liv.

Kommentarer
Soffy säger:

Joooooooooooooo vi kan ABSOLUT fota, det vore svinkul :D

2012-05-16 | 14:28:09
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback