Fan.. fan.. FAN!


Nu är min sju dagars tripp till Mora slut, imorgon åker jag tillbaka till Stockholm. Skönt men samtidigt inte men vi ska inte vara ledsna för det, kommer ju tillbaka i slutet av månaden och då stannar jag över hela sommaren. Verkar som om mina Istanbul planer har gått i stöpet också och det suger verkligen skit hårt att jag bara vill gråta. Gråta och kasta saker i väggen. Jag åkte bland annat upp till Mora för att fixa biljetter men min käre vän backade ur i sista sekund typ av några anledningar jag dock tycker kunde lösas men nej. Jag är så arg, så sårad att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Alla våra fina planer bara försvann. Vafan ska jag göra nu liksom? Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi åker ändå, jag vill verkligen, jag måste åka. Men åk då säger ni. Det är inte så enkelt tyvärr men pallar inte skriva varför här. Pallar inte att dra tillbaka till skolan heller men jag måste härda ut, inte så många lektioner kvar men en del inlämningsgrejer och jag hoppas det löser sig annars kommer jag go nuts. Aja återvänder till satc igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback