Tanto.


Aaaah justeeee jag beställde hem de där leopard platformsen, de fanns bara i 37 och 38 och jag har egentligen 39 men kunde inte låta bli ju så jag hoppas verkligen att de är stora 38:or för jag vill inte skicka tillbaka dem!!! Juste för typ en vecka sen eller nåt invigde jag, Kettil, Emelie, Micke, Bumbi och Göran tanto, det var härligt och jag och Emelie vart så jäkla fulla innan klockan var åtta och jag har en liten minneslucka över att jag tror att jag ramlade för hade så ont i svanken sen haha lol. Sen kom vi typ inte in på en enda bar för att vi var för "fulla" lol.


 

Juste i slutet av april nångång ska vi ha en liten mexikansk fest/födelsedags fest för mig och Maygol bland annat i tanto.. längtar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback