Never let this go.

 
Tillbaka i Mora efter en underbar vecka i Stockholm. Spenderade tre nätter hemma hos Kettil, drack, chillade, snackade en massa och hade det allmänt trevligt. Sedan spenderade jag helgen med Hebert. En utav de bästa helgerna jag haft på länge. Han är även min nu också och det känns förjävla bra. Jag känner mig så jävla glad och får massa pirr i magen när jag tänker på honom och det var ett bra tag sen jag kände något sånt här. Hade verkligen inte alls förväntat mig att jag skulle känna så här för en människa på så kort tid och så intensivt. Vilken jävla tur jag har som fått lära känna en sån underbar, genuin, mysig och helt fantastisk människa. Riktigt tacksam är jag. Finns få människor där ute som är så unika som han. Mitt hjärta kan nu åter igen må bra och känna sig stort och helt efter att den gång på gång krossats i bitar av människor som sårat mig nåt så extremt och nu har han hjälpt mig att plocka upp alla bitar igen. TACK!
 
Fikade med Emelie idag och bestämde oss för att åka till Getaway på fredag, ser fram emot våran lilla roadtrip! Snart är det dansbandsveckan, hej ångest!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
JESSO säger:

åh, fin blogg! :D

2012-07-02 | 17:57:55
Bloggadress: http://yesicahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback