Jag ska flytta.


Yep! Jag ska flytta ut från Sara i Råcksta och in ett eget litet krypin i Grimsta/Vällingby. En station från Råcksta, haha. Tillsvidare då, letar ju fortfarande lägenhet. Jag vet inte hur många kvadratmeter det är men runt 20 eller lite mer. Det är ett rum som tillhör familjen jag hyr av som varit deras sons barnrum men den har en egen ingång alltså typ som en eget etta med en låst dörr i rummet som går in i derat vardagsrum, de som hyr ut är även turkar. Egen ingång somsagt, liten hall, toalett/dusch, ett rum och ett litet kök som ligger typ som i en garderob som man kan stänga bort så det inte syns. Det som är lite lame är att det inte finns garderober och tapeterna är det fulaste jag har sett. Rivna på massa ställen också men får lösa det på något sätt.

Men kommer nog säkert bli hur bra som helst när jag flyttat in och fått lite ordning. Kommer vara weird att bo själv helt plötsligt men det går nog bra. Flyttar nångång i slutet av månaden och då får ni lite bilder också.

Kommentarer
Anonym säger:

Men hallåååååå hägersten sa jag ju!!!!!

2012-01-20 | 07:50:15
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback