En dag på stan.


Idag har jag gått en runda i Vällingby centrum, upptäcker nya affärer varje gång typ. Helt awesome. Tex idag såg jag att de hade flera awesome matställen, bla sushiiii!!! Jag blev glad chey. Tycker inte att sushi stället här i närheten där vi bor är så bra, laxen smakar konstigt. Så jag hoppas det nyafunna sushistället har bättre sushi. Tog en vända på lagerhaus också för att skriva ner saker jag vill köpa till mitt nya hem nästa vecka. De har ju nästan allt man behöver och det är billigt så det är hur jävla bra somhelst. Imorgon får jag även nycklarna till mitt lilla krypin. Ska tvätta imorgon också efter skolan, tråkigt.


Här är några av sakerna jag tänker köpa, helt awesome att de har en egen sida.



Sen ska jag köpa andra saker som inte finns på lagerhaus, micro, bord, madrass, klädförvaring osv.


Ah juuste de hade en muffinsbakare också som jag måååste ha. Har ju ingen ugn liksom.


Kommentarer
Josefine säger:

Sv: minns inte riktigt, men färgen e den enda som e blå typ. sen finns det nog nån lila eller grå säkeerligen. Men denna blå ska bli väldigt vit typ!

2012-01-25 | 20:02:31
Bloggadress: http://starstorm.blogg.se/
Hanna Wild säger:

på någon sida så fanns en sån där muffinsgrunka för 299:- !

2012-02-10 | 13:44:29
Bloggadress: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback