Beach 2012?


Baah skulle städat idag men kom hem försent och pallade inte. Så typiskt mig att alltid stöka till lite extra när jag ska fixa mig inför utgång. Drog iväg hem till Jocke som jag var på fest hos i lördags för att hämta mitt SL kort. Hade tappat det där då jag inte stoppat ner det riktigt i innersta fickan på jackan, klant!! Men fan vilken tur jag hade då Jocke hittade den när han hade städat, puuh. Nog för att jag måste fylla på den om en vecka men iallafall. Jag skulle öla med Kettil i lördags på BO's men hamnade på inflyttningsfest hemma hos Jocke där Kettil bland annat var och andra massa bekanta som Thomas, Emelie, Mario osv osv. Det var kul men jag visste ju inte att jag skulle på hemmafest så tog inte med mig nåt att dricka men Charlie och Mario var snälla som bjöd lite. Sen nångång på natten drog några av oss vidare på efterfest hos Charlie, sjöng kareoke och hade det väldigt trevligt. Var hemma runt nio, halv tio på morgonen tror jag, haha jag dog hemma sen kan jag säga.

Imorgon ska jag en sväng förbi skolan och träffa folket i min studygroup och prata ihop oss inför uppgiften till seminariet på torsdag, måste införskaffa lite böcker också. Finns en bok jag måste ha men den är utlånad och kan bara lånas veckovis och det betyder att jag nog kanske måste köpa den istället men det kostar FAN 400 jävla kronor, jag kommer bli megafattig då ju, SUCK vet inte vad jag ska göra...........

Vill att det ska bli helg igen. Då kommer förhoppningsvis bästa Sanna och då blir det spelning!!!! Juste glodde Victoria secret fashion show 2012 igår och fick såndär ångest över min kropp när man såg deras perfekta. Men kan ju inte låta bli, älskar showen. Men iaf spec magen eftersom jag har ölmagen of d000m och ändå sitter jag här mätt på donken maten jag åt för några timmar sen och äter en halv subway macka, HAHAHA ÅÅÅH jag kan ju glömma platta magen. BAAAAHHHHH!!!


Idag fyller bästaste Kurtan år <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback