Snökaos.

 
Snökaos i Stockholm idag med en jävla massa förseningar. Kom nästan en halvtimme försent till lektionen imorse men det var inte så farligt, lite drygare på vägen hem då det tog ungefär en och en halvtimme när det ska ta typ 20 minuter. Men men konstigt nog tyckte jag att det inte var så värst jobbigt ändå. Får se hur det blir imorgon med skola dock. Har tenta på måndag så lär sitta hemma hela helgen och försöka plugga. Yay. Just det har ingen iphone längre heller eftersom jag dumt nog råka lämna den på donken och gick ifrån den, stupid! Så får dras meden gammal samsung istället. Lite halvjobbigt bara men men. Annars så händer det inte så mycket i mitt liv. Börjar bli mer och mer ivrig att flytta till något eget i vår förhoppningsvis. Mitt kärleksliv är underbart, har den bästaste killen man någonsin kan önska sig och jag är så jävla kär att jag ibland inte vet vad jag ska göra av med alla känslor, hehe. Underbart är det iallafall och jag är lycklig. Han drar ju till Chile i fem veckor snart också och vi ska ha en mini jul den 21:a, byta julklappar, äta gott och mysa. Mmmh! Sen drar jag till Mora och har det chill.
 
Här får ni lite bilder på mig och mitt universum.
 
 
 
'
 
Hemma hos Heberts bror och här är hans brorsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback