Veckor som gått.

 
Var ett tag sen jag skrev här men har ju typ inte haft nån tid till det heller iofs. Har jobbat arslet av mig på dansbandsveckan i över 10 dagar, sen har jag varit hos Hebert i Sthlm fem dagar och haft det riktigt jävla mysigt och träffat annat saknat folk sen har jag hängt lite på Ccw. Annars så väntar vi på lånebesked från banken så jag kan få lite pengar att köpa lägenhet i Sthlm för. Skolan börjar den 3 september så det är lite bråttom. Kommer nog bli sjukt stressigt och jag hoppas det löser sig med tillfälligt boende sålänge annars längtar jag som fan tills jag åker ner igen för "gott" och kan umgås med Hebert hur mycket jag vill!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback