Snart säger vi hejdå..

 
 
Till Mora. På fredag morgon bär det av till Stockholm igen. Sket sig med lägenheten i Solna som förväntat men men fixade boende tillfälligt hos bästa brudarna Marie-Louise och Maygol i deras nya trea i Rågsved. Har jag tur kommer jag inte spendera mycket tid där om jag får svar från andra annonser, jag har en på g lite utanför Tumba. Ska kika på den på lördag tillsammans med min saknade Hebert. Även fast den ligger lite ute i bushen så hoppas jag att den är nice! Något att ha tillfälligt tills fast boende. Har inte riktigt packat klart än heller men jag har ju idag och imorrn på mig. På fredag kväll ska jag även på Gaga, längtar! På lördag är det rockabilly kryssning också, fullt upp innan uppropet på skolan på måndag och med start dagen efter. Känns fortfarande lite overkligt att jag ska flytta återigen. Men jag vänjer nog mig rätt snabbt hoppas jag. Tur att jag har så underbara människor i mitt liv, speciellt Hebert och Maygol. Puss på dem. Mer uppdatering får ni sen när jag flyttat. Sköt om er. Hörs då.
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage säger:

Men samtidigt kan det ju vara skönt med lite omväxling och se andra och nya grejer emellanåt antar jag :) Vad ska du plugga?

2012-08-31 | 10:16:32
Bloggadress: http://johannasvintage.blogspot.se
Johannas Rockabilly & Vintage säger:

SV: Okej, va trevligt! :)

2012-09-03 | 18:54:37
Bloggadress: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback