Negativt.

 
Fan det är inte långt kvar tills jag "måste" flytta till Sthlm igen. Ungefär tre veckor. Har jag nånstans att bo? Nej. Känner stressen och paniken krypa sig inpå allt närmare och närmare. Visst det löser sig säkert för jag lär ju inte hamna på gatan men ändå. Vill ha sånt här avklarat innan jag drar och inte i sista minuten typ. Är typ nästan inte alls peppad på att flytta hemifrån igen när det är så ovisst, stannar hellre kvar i "tryggheten" här isåfall och jag känner mig inte alls peppad till att börja plugga än när jag inte har nånstans att bo. Jag hoppas dock att skolan inte blir en börda, att det blir kul och att jag får bra klasskamrater. Men den där jävla boendesituationen, it's fucking killing me. Det enda som är peppande är att jag iallafall får träffa Hebert oftare. Det enda positiva.
 
På fredag ska jag förmodligen på en ny festival som arrangeras i Orsa. Band som bla Graveyard, Anna Ternheim osv ska spela och jag har fått gratis biljett in på fredagen med min plolare då Graveyard, Mother of God och Samling spelar så det ska nog bli kul. På lördag blir det nog Musik och motor i Älvdalen. Sen åker fan typ alla på semester nu också. Min bror ska till Cypern i två veckor på fredag, mina två kusiner ska till Istanbul och Alanya i tre veckor, Emelie ska till Rhodos i en vecka i september osv osv. Jag vill också åka nånstans! Jag vill bada! Jag vill upptäcka nya saker. Jag vill resa bort och glömma allt där hemma. Hade varit jävligt skönt. Men nej. Sitt här i Sverige i den så kallade "sommaren". Det mesta just nu känns ganska negativt men jag försöker hålla mig positiv ändå och den som ger mig styrka är Hebert, finaste finaste killen. Fy fabian vad jag saknar honom. Snart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback