Tisdag.


Hade en jobbig stund idag. Tredje dagen jag är tillbaka i ensamheten Stockholm och allt bara sköljde över mig och gjorde sig påmind. Den tysta ensamheten här, att inte få ha mina närmaste nära mig och träffa dem när jag vill och när jag behöver dem, min familj och min andra halva Tugce. Skolan som känns lite för mycket just nu, ovissheten om framtiden.. vad vill jag bli, vad vill jag plugga, vad vill jag jobba med, kommer jag klara det. Folk som krossat mitt hjärta, folk som vänt sig ryggen, folk som inte förstår en. Listan kan göras lång. Ibland är det så jävla skönt att få gråta av sig lite. Man kan nog behöva bli påmind av dessa ibland, att få komma ner på jorden igen. Mitt liv i Stockholm handlar ju för det mesta om att försöka plugga och bli klar med kursen, supa med polare och försöka glömma bort sina problem osv. Allt känns som i en dimma ungefär samtidigt som jag försöker "växa upp" på egen hand. Jag saknar Istanbul också, vill bara komma iväg från Sverige och njuta av allt det mysiga med Istanbul. Längtar tills jag kan köpa biljetter.





Kommentarer
gay säger:

<3<3<3<3 är ledig onsdag och torsdag om du vill komma och hänga :**

2012-04-17 | 22:28:57
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback