Fest och åter igen fest.


Mer uppdatering om festligheter, haha. Har varit i Mora i lite mer än en vecka, hur skönt som helst. Åker tillbaka till Sthlm på söndag, vill men samtidigt inte. Blev nästan utkastad ur min "lilla lägenhet" också för att kärringen jag hyr av blivit skraj för något och bad mig försöka hitta ett annat place på en vecka. Trodde hon skämtade med mig ett tag. Istället för att ringa och tala om det för mig skickar hon ett långt sms mitt i natten, dafuq? Idiot. Jag lyckades typ lösa det hela med att svara att jag typ omöjligen kan hitta ett nytt ställe på så kort tid och att jag har skola kvar i ungefär en och en halv månad till och att vi hade en överenskommelse och att hon inte kan göra så här mot mig. Så svarar hon med att ja vi får försöka lösa det på något sätt. Tolkar det som om hon låter mig bo kvar till skolan tar slut. Försökt ringa henne två gånger också men hon svarar inte.. vafan liksom,  hur jävla feg är du? Ska vi lösa allt med sms? Cp. Aja får prata med henne sen när jag åker ner.

Fick sån jävla panik och grät en massa när jag såg vad hon skrivit, det var inte alls kul. Ska bli så jävla skönt att aldrig se hennes face igen. I fredags var jag iallfall i Falun och såg Rocket overdrive med Emelie, Calle osv. Skitkul!! Lördagen spenderades med Tugce, Osman osv. Riktigt trevligt. Sen har jag jobbat sön och mån. Imorgon ska jag hälsa på min morbror och hans nya fru i Hofors. Måste skriva klart min essay också, panik. Bleeh. Yeye har hänt mer grejer säkert men orkar inte skriva mer. Hörs.


 


Kommentarer
morris säger:

fy vad jobbigt, hoppas det löser sig med lägenheten! du kan ju trösta dig med att du är jävligt snygg iaf ^^

2012-04-11 | 07:34:33
Deniz säger:

vem är du då morris? ;P

2012-04-12 | 02:04:14
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
Therese säger:

Så fint hår! ^-^

2012-04-15 | 20:50:40
Bloggadress: http://viciouspacemonsters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback