Tankar..


Här sitter jag i min säng i Mora och känner hur jag inte alls vill lämna varken min säng, mitt rum, min familj eller Mora. Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och till skolan. Sen självklart ensamheten, eller ensamheten har egentligen inte riktigt börjat verka riktigt än eftersom jag bara befunnit mig i Sthlm hela två dagar typ men jag vet att den kommer komma snart. Jag har inte riktigt fattat att jag har flyttat utan känner mest som om jag är på besök i några veckor och sen ska hem igen, kommer nog ta ett litet tag innan det verkligen har satt sig in. Sen hela grejen med kommer jag klara av skolan och dess hemskrivningar, kommer jag fixa eget boende snart osv osv, sånna tankar hemsöker mig nuförtiden. Jag vet att det kommer komma dagar då jag kommer gråta, må skit, ha ångest och bara vill hem till min familj men sånt får man väll räkna med ibörjan antar jag för det kommer säkert bli hur bra som helst efter ett tag, jag hoppas det iallafall för just nu är jag mest rädd... fan.




Kommentarer
j säger:

awesome blogg. var gärna med o tävla om smycken på min blogg :)

2011-09-06 | 19:35:31
Bloggadress: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback