Söndag.


Usch vad seg jag är idag. Igår mötte jag upp gay, hennes kille och två tjejkompisar för att se The Liptones på snövit, tog ett litet tag för oss att komma in och när vi väl var inne var det typ as trångt och bandet höll på att sluta spela, yaay liksom. Det sög rätt mycket förutom att det var lite kul att se hur vissa oi-punkare dansade, hähä. Men men man kan ju inte alltid ha bra utgångar på lördagar, eller? Yää.

Idag ska jag plugga på frågor till seminariet imorgon. Ångest. Jag orkar egentligen inte alls tänka eller göra något överhuvudtaget. Vill bara dega och kolla film. Till veckan är jag ledig en dag, den ska chillas igenom fullt ut. Hejdå.


Innan spelningen.

 

Nåt band som spelade efter liptones.


Kommentarer
Annica säger:

snyggt hår du har!

2011-09-18 | 20:20:02
Bloggadress: http://diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se/
gay säger:

HAHAHA IT WAS RETARDED MAAAAAN

2011-09-19 | 19:17:07
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback