Helgen.


I fredags var jag och Sara på förfest hos Krille i Älvsjö dit snygg Sanna hade bjudit oss. Skitrevligt var det!


Great fredag iaf!


Lördag mådde Sara inte så bra så hon stanna hemma och jag drog på punkspelning i Brommaplan med Sanna och det var hur trevligt somhelst det med med asbillig öl, bra punk och go toast.

 

 

 

Awesome helg i liten sammanfattning i dåliga iphone bilder. Nästa vecka kommer bli suuuper känner jag på mig med Emelie på besök, två spelningar och massa annat kul, minus debattövningen på onsdag. Förövrigt gick talet ganska bra även fast jag höll på att skita ner mig.


Kommentarer
Joss säger:

Fan va snygg du e i håret nu! mee lajk...

2011-09-29 | 16:55:16
Bloggadress: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback