Halloween.


Tjena allihopa, vill ni veta vad jag har haft för mig i helgen? Ja men låt mig berätta. I fredags umgicks jag med Maygol, Sheida och Stina. Vi åt oss äckligt mätta på asiatisk buffe, pratade och skrattade en massa. Sen rullade vi hem till Sheida för att chilla och dricka öl. Mycket trevlig fredagskväll. Igår var det halloween party. Jag drog hem till Sannas morsa där jag bjöds på revbensspjäll och pommes, as gott! Så fixade vi oss snygga, var för sega till förfesten på porky royal tattoo så vi drog direkt till festen och hade en massa kul. The Coffinshakers var as bra likaså ett annat band som spelade, de hette the catastrophe orchestra men hittar de varken på spotify eller youtube, suger!

Iallafall folk var utklädda och var awesome och det var kul att se lite burlesk. Sen blev det fyllekäk på donken med Krille och Lenore och deras vänner och så mötte jag Anton, haha helt sjukt. Hoppas nästa lördag blir av och jag har nån att gå med för då är det halloweenfest på samma ställe fasr det är tech noir som arrangerar och jag ska vara zombie i lack, heheh.


Juste har snyggaste tröjan i min ägo nu också. Loves it.

 

Här är sminkningen några dagar innan festen, testade lite random.

 

Sanna babe som den slampiga Leia och jag då.

Bruden med den awesome sminkningen, Lenore i rött och lite av Krilles näsa, haha.

 

The Coffinshakers. Hans röst påminnde om Johnny Cash, mmh.

 

Hemma.. mätt, trött och ska precis sminka av mig.


Kommentarer
Anonym säger:

Hejhej! :)



Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



Kika gärna in om du vill vara med :).

Tävlingsinlägget hittar du här:

http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



Kramar Bea :) !

2011-11-01 | 15:46:53
Ninni säger:

Vilken grym sminkning!

2011-11-02 | 22:08:24
Bloggadress: http://porcelainveins.blogg.se/
Amanda säger:

awesome hår! :D

2011-11-04 | 17:36:22
Bloggadress: http://fukk-tard.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback