Bildbomb.


Här kommer lite bilder från veckan som gått.



Jag var på Red hot chili peppers konsert. 10 års väntan var äntligen över. Jag hade tyvärr sittplats men stod ändå mest upp och röjjde och sjöng med i låtarna. Det var underbart!





Jag och min babe Emelie var och såg The Baseballs för typ fjärde gången kanske. Inte lika kul att se dem längre, haha. Iallafall halva spelningen var jag asförbannad för att en jävla tysk kille stod typ nästan längst fram som en ståbalke/bodyguard och puttade Emelie och annat skit, jag stod i princip och nästan skrek att det inte var ok sen vart jag på slagsmålshumör och viska i hans öra på engelska att vi skulle ses utanför sen, hahahah. Han försvann sen dock....









Dagen efter spelningen firade jag och Emelie hennes födelsedags som var dagen efter eftersom hon skulle hem den dagen. Vi åt oss mätta på vapiano, fikade och myste och såg en film. Dessutom fick hon en awesome present från mig som var precis i hennes stil, hehe.




Sen igår var jag hos min andra mamma Gaymol aka brudensomlagarochbakargoasaker (spec till mig) för lite hemmagjord pizza och mys.


Såatte ja det har varit en ganska schysst vecka.

Kommentarer
NELLIE säger:

sv: Pluggar på Södertörn. Tror jag såg på din instagram att du också går där? :)

2011-10-17 | 09:23:45
Bloggadress: http://nelliejelena.blogg.se/
Anonym säger:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH hemsk hållning jag HAR! chlyyyyn!



Sv; Hahahaha jag skämntademed dig din lilla peniz, skulle aldrig låta dig diska. Du är ju min gäst!

2011-10-17 | 10:25:28
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
NELLIE säger:

sv: Jaha, vadårå? :o

2011-10-17 | 19:39:34
Bloggadress: http://nelliejelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback