Gå och dö.


Satt med Sara och kom in på att kika gamla dagboksinlägg på communitys man har varit medlem på, bland annat lunarstorm, helgon och playahead. Lunarstorm hade tydligen lagt ner och när jag höll tummarna för att playahead fortfarande skulle finnas så möts jag av detta...

Hahah. Började nästan gråta också, så sorgligt! Ville kolla massa gamla saker men allt har gått i graven, så jäkla synd.

 

Iallafall igår blev jag sjuk. Fick en massa ont i halsen och en förkylning på det. Idag mår min hals lite bättre tack och lov efter att ha druckit massa te och fina Sara köpte med mucuoanging eller hur det nu stavas och lite soppa. Så just nu är jag mest täppt i näsan lite och har huvudvärk men det har förhoppningsvis försvunnit tills på torsdag och helgen. Torsdag blir nog pizza hut med Sanna och Johanna kommer och hälsar på ihelgen så då blire lite öl och kanske halloweenfest på lördag.

 

Sen är jag så jävla trött på släktingar som ska lägga näsan i blöt hela tiden och kommentera dittan och dettan om mitt liv, hur jag såg ut på halloween och hur jag försöker "anpassa" mig till svenskarna och deras kultur tydligen. WTF??? är allt jag har och säga tror jag. Jorå jag försöker vara så jäkla svensk, mitt högsta mål i livet <3 Så bort med en massa på fb för jag orkar inte höra massa bullshit nå mer.

 

 


Kommentarer
Anonym säger:

MEN VAFAAAN blev både du och jag smittade alltså? Hoppas du mår bra nu, annars KRYA PÅ DIG SWEETYPOOOOF



Fan vad störande med släktingar som är sådär, en av mina släktingar som jag tyckte väldigt mycket om har varit och snokat på bloggen, ringt mamma och klagat över hur jag "är".



Skulle vilja gå och peta de som säger sådär i panna och säga att du minsann är född i sverige och då ÄR man svensk. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ4Rp*FHONALEI5ÄTHGERDFÄÅPJM



BTW, kan vi inte börja med aggrovideos som vi pratade om, jag är SÅ JÄVLA RASTLÖS HELA TIDEN!!!

2011-11-03 | 19:49:55
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Soffy säger:

Jaaa fyfan Deniz du var så jävla svensk på halloween som också är supersvenskt överhuvudtagettttt!



Screw them & puss på dig <3

2011-11-07 | 21:42:51
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback