Bostadsrätt.


Nu tog jag det där med att leta lägenhet på mer allvar i natt. Kollat mest på lägenheter i Hallunda, mest för att det är där jag växt upp halva mitt liv så jag kan stället nästan ut och in och det är ett nice ställe även fast det är typ 30 min tunnelbaneresa till city och typ smockat med invandrare, haha. Men sen vet jag inte riktigt vart jag vill bo annars heller, vilken förort på vilken linje. Skitsvårt. Ska kolla mer på det men just nu lutar det åt my hoodz. Har iallafall kollat runt och hittat ungefär tio lägenheter och alla är under en miljon förutom kanske en och är antingen ett rum och vardagsrum eller två rum och vardagsrum. Vissa är mycket mer "lyxigare" då det är nyrenoverat osv och typ de man vill ha mest, hehe. För mig är det viktigaste att badrummet är schysst, alltså inte för litet eller för skabbigt och köket är också ganska viktigt eftersom jag brukar spendera mycket tid där (turk-gener) men sen så ska ju rummen inte vara för små heller och det ska kännas luftigt.

Jag hoppas att jag haffar ett ställe i december, farsan har ju sagt förhoppningsvis december så jag ska vara mer på honom så att det verkligen blir av!!! Ååååh ska bli så jävla kul att inreda sen! Can't wait!


Här är några bilder från de olika lägenheterna...



Kommentarer
gayda säger:

lyyyxxx, jag vill också köpa lägenheeet!!! ;(

2011-11-18 | 09:00:07
Bloggadress: http://boubabanana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback