Tjennaa.


Här vare livat. Blev inget Stockholm denna helg och jag är fortfarande väldigt ledsen över det och besviken men shit happens. Så nu kommer jag nog inte åka ner förns ett bra tag tror jag eller ja nångång i sommar blir det nog. Tugce sov istället hos mig i fredags och vi var ut och hade det riktigt jävla trevligt faktiskt så det måste göras om, vi blev även bjudna på lite vin i en isbunke av nån trevlig stockholmare så det var lite glassiiiigt, haha.

Annars har jag inte gjort så mycket, "försökt" plugga också. Inget spec kul händer till veckan heller, kaanske blir cruising i Vansbro men osäkert och i veckan bokas förhoppningsvis också Istanbul biljetterna för mig och Johanna och kanske eller veckan därpå sonisphere biljetterna. Är så jävla taggad!!  Jaa sen åkte Gurkan ut ur bb också så det sög ju kuk, slut på underhållningen där då, snyft.



Kommentarer
emelie säger:

Neej så jävla skönt att slippa dryggurk! :D

2011-05-22 | 23:44:33
Bloggadress: http://beetlebat.blogg.se/
Smsa Låna säger:

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 | 07:11:01
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback