Halsont.


Gah börjat få små ont i halsen, hoppas på att det inte är halsfluss eller annat halsont utan att det går över snart, suger lite på mucoanging iallafall. Tänkte köra lillebror till träningen snart och sen dra upp till Johanna och Alexandra en sväng för att hälsa på och hjälpa till om de inte redan börjat då på att göra rabarberpaj eller så får jag väll komma dit och smaka lite iallafall, aldrig smakat. Är ingey paj fan egentligen, ost och skink paj är ganska gott, äppelpaj njaee och jag älskar ju rabarber så hoppas pajen är god också.

I veckan ska jag också boka flygbiljetter till Istanbul till mig och Johanna och sen bokas Sonispehere biljetterna också, vi blir t.o.m bjudna på den festivalen där borta i turkland så det känns gött! Näe ska fixa till mitt skabbiga hår litegrann.. hörs då.



Kommentarer
Anonym säger:

Mmmmmmmmmmmm @ filmsamlingen!

2011-05-30 | 18:05:15
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback