Fredagen den 13:e.


Dagen började inte alls så bra. Vaknade nog upp på fel sida. Som pricken över i:et har jag även fått mens, grrreeeat! Sen har man gjort sin farsa fly förbannad också, suck. Nu snart ska jag fixa lite grejer åt morsan nere på stan och så måste jag även fylla på oljan i bilen och jag vet förfan inte hur man gör, lol. Så jag får åka ner till en mack och be om hjälp, eller jag vet hur man gör av det man fick lära sig av trafikskolan men jag har inte gjort det själv irl så bättre om nån hjälper mig så att det inte blir fel men det är ju fredagen den 13:e idag så man vet ju aldrig.

Sen är min pappa bortrest till Holland tills på tisdag, min mamma åker till Istanbul imorgon tills nästa lördag så jag är ensam med mina dryga syskon ett tag och som toppen på moset jobbar jag lör-sön denna helg men men jag får vara glad att jag åker till Sthlm nästa helg, ska bara bli sams med min far, lol.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback