Fient det.


Idag har man inte gjort mycket alls. Kom typ nyss hem från Johanna där vi satt hemma hos henne och kollade lite the hills och jag hjälpte henne lite med att färga hennes hår och snackade lite Istanbul för nu är det så gott folk att min fina Johanna ska åka med mig dit i juni och vi ska bland annat gå på Sonisphere festivalen och se Johannas favoriter slipknot och andra som spelar är iron maiden, alice cooper, mastodon och in flames så det kommer bli jävligt nice och vi kommer lätt ha the time of our lives där borta kan jag ju lova så ser fett mycket fram emot det!!


Dåligt väder har det varit ett tag nu också men ihelgen ska det varmare tydligen så det passar ju fient till helgens bravader för det var ju ett tag sen för mig nu, hehe.





Kommentarer
Anonym säger:

Han är så jävla snygg :D

2011-05-05 | 14:14:15
Bloggadress: http://hoochiekoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback