Det är inte som förr..


Dessa ord ekar i mitt huvud igen, kukhelvete nu spökar det i mitt huvud och jag börjar tänka, inte bra!! Blev ju inte bättre när jag läste mina gamla inlägg, hahgshgdjdegc!! Det är just vid den här tiden man ska ligga och sova och inte sitta uppe och tänka, man får bara ångest och jag gillar inte att ha ångest!

Ångesten och tankarna leder bara till en jävla nedstämdhet, gråt och otrevliga tankar. Jag trodde jag hade läkt efter min depression förra året men det finns fortfarande spår kvar av den och den är inte lika intensiv som då men kommer upp i vissa situationer har jag märkt. Jag har gått en lång väg, jag har klarat mig bättre än vad jag trodde att jag skulle göra faktiskt och det är bara bra för man vill ju inte sitta i skiten för länge men den påverkar mig då och då fortfarande och jag tror jag nog aldrig kommer att glömma det helt, är nog ganska omöjligt men jag tänker inte lika ofta på det längre och oftast inget alls så det är jag glad för. Men när man fortfarande ibland får höra skitsnack från dessa personer från andra så blir man ju påmind och inte glad även fast jag tänker whatever, I don't fuckin care anymore, orkar inte bli påverkad osv så kan man ju fortfarande inte låta bli att bli upprörd över saker som inte alls stämmer, överdrivs, sägs bara för att såra och vända folk emot en eller whatever, så det är ju inte så konstigt.

Sen har jag aldrig förstått mig på människor som kommer med en massa grejer efteråt, jaha? Kunde du inte ha sagt något förut? Kunde du inte sagt att du störde dig på detta förut och att just du inte gillade det beteendet eller whatever under alla år men nu kan du fara och slänga med det hursomhelst? Var du rädd för en konflikt? Var du rädd för mitt svar? Var du feg? Eller vad var problemet? Man ska väll kunna prata om nästan vad som helst med en person man känt i flera år, saker man stör sig på osv, tydligen inte. Det är så omoget att dra upp saker sen och berätta för andra utan att ha nämnt det till mig face to face, inte ens jag har gjort det! Sen är det visst ok att bryta en kontakt hursom utan att säga det till personen ansikte mot ansikte, att inte ens kunna ge en anledning varför, vi är inte 14 vi är över 20, vi är vuxna människor. Hur kan det vara rättvist? Jag förstår verkligen inte.

Sen på folk som stör sig att man skriver i sin blogg utan att säga det till personens ansikte, well screw you för får man inte ens chansen att träffa människan och prata för att den inte vill ja då släpper jag all min ilska och mina tankar här istället tyvärr vare sig du gillar det eller ej.


(sen om det blir ståhej över att jag skrev om detta här så är det väldigt löjligt, I'm allowed to write whatever the fuck I want)
God natt.

Kommentarer
Gay säger:

Förlåt, men jävla idioter! Om man är vänner ska man säga sånt till ens ansikte. JÄVLA BETEENDE jag blir förbannad! Har varit med om exakt samma sak. Folk är så konflikträdda att jag vill lägga en stor fet spya på hela dethär jävla landet. SUG MIN KUK. så nu har jag fått ut lite ilska hahahaha

Du förtjänar allt guld i världen och om någon får dig att tro något annat I WILL HIT THEM IN THE FACE WITH A BIG BANANA.

love you görrl!

2011-05-12 | 10:56:10
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
emelie säger:

Du kan alltid prata med mej om du vill <3



sv: syrran bokade tid och skulle färga men hon ångrade sej. nu är jag fett sugen, men jag är rätt oräker samtidigt.. känns som det är en sån färg som är snygg ibland och så¨där halvsnygg vid andra tillfällen.. plus att jag nog kommer sakna mitt oranga för mycket.. hmm

2011-05-12 | 14:10:35
Bloggadress: http://beetlebat.blogg.se/
Gaymol säger:

Sv; Yes, yes ;D very najz

2011-05-13 | 12:34:35
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Soffy säger:

Håller med där, slå folk i fejset, det ska vi göra i sommar bby, hahaha vi tarom! lav jo

2011-05-20 | 00:08:52
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback