Woop woop.


Blev inge stan idag utan fick lov att köra morsan för att storhandla på willys, blö. Awesome väder har det iallafall varit idag, äntligen känns det lite vårigt. Hoppas det håller i sig. Får köra stan ärenden imorgon. På fredag blir det nog kupolen med Tugce och förhoppninsvis har de fått in en massa snygga vårkläder och skor. Är peppad som fan till nästa helg, kommer bli åhsooome.

Har börjat kolla på förlossnings serier igen, fattar inte varför jag gör det när jag är sjukt rädd för att föda. Blir ju inte bättre direkt av att kolla utan värre men kan ju inte låta bli ändå. Jag är sjukt rädd för att föda iallafall, smärtan och den där ryggmärgsbedövningen, att spricka och behöva få bli ihopsydd, bristningar, att något kan gå snett.. neeej fyfan. Några av kvinnorna skriker nej det går inte mer, nej jag orkar inte trycka mer, det gör så jävla ont.. ja you name it, jag kommer vara likadan, kommer nog vilja ge upp tusen gånger. De vill att man ska bli förbannad för då går det lättare att trycka så jag lär ta med den hårdaste jävla hardcore musiken som kan hjälpa haha. Bäckenbotten bedövning var också något nytt jag fick lära mig, aj.


Så jäkla snyggt.


Kommentarer
Maygol säger:

förtränger allt du skrivit om förlossningarför jag vill våga föda tusen ungar en dag



och D-D-DAMN! Vad snyggt! JAG VILL OCKSÅ!

2011-03-09 | 19:03:06
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Joss säger:

RIIIKTIGT SNYGGT! vill mää ^^

2011-03-10 | 14:41:10
Bloggadress: http://sickbitch.se
bellyni säger:

åh jag håller på o skissar upp till mina ben, sådär typ!

2011-03-10 | 21:45:33
Bloggadress: http://bellyni.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback