Topp 10 killar.


Ett.


Johnny Depp. Finns inga ord för hur mycket jag älskar denna man.

Två.


Travis Mccoy. Bilderna gör ingen rättvisa men se honom i hans videor osv mummaaa!

Tre.


Elvis. Yummy.

Fyra.


Kurt Cobain. Loves.

Fem.


Ernesto Che Guevara. Jag älskar Ernesto och han var faktiskt väldigt snygg.

Sex.


Robert Pattinson. Jaaaa jag gillar Robert och Edward men mest Rob.

Sju.


Hyyyde bara i showen för han är inte lika snygg längre, snyft.

Åtta.


Wentworth Miller. Den där blicken han brukar ha my god, ni förstår om ni har sett Prison break.

Nio.


Jensen Ackles. Damn den där rösten och allt, ni förstår om ni sett/kollar på Supernatural.
'
Tio.




Bam Margera och Russell Brand får komma på en delad sista plats. Bam är ganska snygg och det är något speciellt med han även om han är lite snuskig och dryg. Russell är fulsnygg men hans accent och ja något gör honom snygg ibland men när jag såg honom rakad neeej uuuhm snyft.

Finns säkert massa mer jag glömt men dessa killar tycker jag är mums.




Kommentarer
Frida säger:

haha. Vaknade precis efter att ha drömt att jag var polare med bam margera. Och så är han den första jag får se här, lol

2011-03-17 | 12:39:22
Bloggadress: http://fridae.blogg.se/
jessica säger:

jensen <333

2011-03-18 | 01:19:05
Bloggadress: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback