Segt.


Suck, har inte orkat sätta foten ute idag. Känner mig så jävla seg, så tågbiljetter får jag köpa imorgon och åka till Rättvik och chilla efter det. Igår fikade jag med Emelie och pratade om lördag och om vad vi vill göra i sommar. Hade gärna velat gå på p&l men jag förmodar att jag kommer befinna mig i turkland då men men får hoppas att de inte kommer med något mer bra band, social d och bad religion räckte liksom. Men metaltown hoppas jag att jag kan dra på och även arvika. Sen jobbar jag en hel vecka under dansbandsfuckinveckan i Malung i mitten av juli nångång men sen blire classic car week och motor och musik för hela slanten.

Näe nu blire frukost.



Kommentarer
Gay-fjoll säger:

åååh jag hoppas jag lyckas få ihop deg till metal town!!!!!!!!!!!!!!!!!111 blah jävla bögar soad är och bokar gbg men inte nåt i öst

2011-03-15 | 14:53:04
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback