Mumma.


Satt som en liten flicka för ett litet tag sen och skrek av glädje inombords. Den ska jag ha, och den, och den.. och så ska jag se ut i vår/sommar. Ååh kläder alltså, vilken lycka det kan ge. Tänk om man kunde ha råd med allt man ville ha.. åh vilken lycka. Men vill man verkligen ha något så får man väll fan spara, jajamen!!


Jag vill ha denna outiften! Dock ogillar jag ljusa byxor, skulle vara bättre med svarta men dessa kan ändå funka. Älskar hela cry baby feelingen, ja menar det är ju en av mina absoluta favorit filmer ändå. Så funderar starkt på att beställa hem detta när det kommer in igen.

 

Rosa byxor näe tror jag tar blåa hellre då.

 

Se så fin den är. (Bild lånad av Cinderalley på bdb)

 

 

SEEEEEEN så hittade jag äntligen klänningen jag har letat efter. Den ska beställas!!!

 

och dem ska jag ha!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback