Mätt.


Är så jävla mätt, så lär inte äta något alls nu på natten, score. Min pappa åker bort imorgon i två dagar så jag kommer ha bilen fram till torsdag kväll så jag tänkte ta bilen och åka en sväng till Rättvik imorgon och sen slipper jag ta bussen fram och tillbaka till skolan på torsdag, yeah! Oh my kom på att jag har högskoleprov på lördag morgon, andra gången nu för mig, ska bli intressant vad jag får för poäng denna gång. Förhoppningsvis högre.

Nu ska jag kolla om det kommit in bilar i min smak i svart på volvo i Mora på hemsidan så ska jag dit på torsdag efter skolan också och kolla. Förhoppningsvis har jag en egen bil om en månad om pappa håller det han lovar.


Denna hade inte suttit fel.


Kommentarer
maygol säger:

Så Jävla ball!

2011-03-29 | 00:26:46
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback