Känsligt.


Ah juste kollade på en sjuuuuuuuuk video igår, eller ja en hade postat det på sin blogg med sjuka bilder och video till och jag kunde inte låta bli. Jag är inte så jättekänslig så jag bestämde mig för att kolla. Jag hade sett liknande bilder förut men aldrig sett en video som tur var såg man inte allt som på bilderna.

Det var alltså några kinesiska tjejer tror jag att det var, fattiga tydligen med "rikemans" kläder som höll i en jätteliten vit kaninunge, tror det var en unge eller så var det en dvärgkanin eller nåt, har ingen koll men iaf så ställer hon ner den på golvet och så börjar alla tjejer sparka kaninen fram och tillbaka som en fotboll, helt sjukt. Sen trampar de den på fötterna också, de hade klackar på sig. De typ trampar och slår den hårt fram och tillbaka, as hemskt. Bilderna var riktigt sjuka, de typ skär i kaninen, sitter på den så den blir mosad, trampar med klacken och tillslut har den typ gått i två bitar. Jag såg något liknande med katter nångång också.

Hur sjuka människor finns det egentligen? Hur kan man bara göra något sånt och skratta? Vad fan äre för fel???

Kommentarer
Frida säger:

Fyfan, precis efter att jag läste detta såg jag bilderna på en annan blogg -.-

Har sett samma sak med en kattunge också. Någon propert klädd asiattjej som först gullar med den och sedan kör klacken genom huvudet på den och trampar på den. Vad i helvete gick fel med mänskligheten?

2011-03-05 | 15:57:58
Bloggadress: http://fridae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback