It's MAH biirthdaay!


Ja i typ tjugo minuter till. Iallafall har firat med tårta och mys och varit i Rättvik på besök och kört en del raggarrunda där haha. Känns konstigt att fylla 22, inte långt kvar till 30 men men. Känner mig inte alls som åldern jag har fyllt heller utan känner mig fortfarande som typ 18, 19 eller nåt hehe. Men iallafall tack typ alla hundra som grattat mig på facebook, tack som fan!

Nu kommer en liten summering av lördagen. Vi gick runt i Västerås litegrann för att köpa småsaker till kvällen och jag upptäcker sen på hotellet när vi kommer tillbaka för att göra oss i ordning att jag har glömt ALLT mitt smink hemma, kukhelvetee!!! Men fixade sig ändå då jag fick låna av Sofie och Emelie och som tur var hade jag ju iallafall min foundation med mig men fan så klantigt, smink var ju det som var viktigast typ den kvällen. Vi förfestade på hotellrummet och pratade en jävla massa, as trevligt. Sedan drog vi på en förfest med Julia som värd och hennes kompisar, väldigt trevligt. Sedan blev det en snabb krogvända på ett ställe sen drog vi vidare till Blue moon bar där jag stod som vip på listan plus tre. Konstigt nog så slapp jag betala men mina tre vänner fick  betala 100 spänn, ganska lame. Ganska nice ställe, jag och Sara dansade en del rejv-space danser, as kul! Sen däckade man nångång runt fyra eller nåt. Väldigt trevligt födelsedagsfirande och tack till alla inblandade <3


Alla bilder är tagna från Julias facebook så därav dålig kvalite.












Snyggingen Julia.



Kommentarer

Grattis i efterskott!

2011-03-22 | 08:58:32
Bloggadress: http://sickbitch.se
mitsukai säger:

Gratz =D

2011-03-22 | 11:11:28
Bloggadress: http://mitsukai.blogg.se/
Gay-fjoll säger:

GRATTIS IGEN I EFTERSKOTT MIN LILLA SLYYYNAAAA :*

2011-03-22 | 12:28:20
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
josefine säger:

:)

2011-03-22 | 20:40:45
Bloggadress: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback