Snaart..


Har åkt på en cp förkylning, suger hårt! Igår var jag med morsan nere på stan och köpte lite grejer, några linnen och röd permanent hårfärg som jag ska använda i slutet av veckan. Har somsagt tröttnat lite på mitt skrikiga röda så tänkte testa en lite djupare lite mörkare färg så vi får se hur det blir och med tanke på att jag ska till Turkiet snart så försöker jag också undvika att det ska rinna ur så mycket färg från toningen jag använder annars, kommer det ju fortfarande göra men inte lika mycket. Gillar verkligen inte att tvätta håret där borta. Håret tappar sin glanshet och är inte lika mycket mjukt som annars eftersom det typ är kalk i vattnet där, så kanske tvättar håret med sånt där dricksvatten man kan köpa i dunkar, hahahha. Sen är luften där mer fuktigare och hårdagarna varierar väldigt mycket då.

Bleh har så mycket att fixa innan Turkiet också. Flygbiljetter, köpa småsaker, packa, fixa mitt betyg och massa annat skit men det kommer vara så skönt sen när det är gjort och vi åker. Är skiiiit pepp!!! Är så himla glad över att min babe ska följa med mig, vi kommer ha det såååå kul!! Hoppas tiden där borta inte går för fort.


Så här såg mitt hår ut 09 under ett litet tag, nåt resultat nära denna hoppas jag att jag får. Tror jag använde antingen intensiv röd eller kashmir red från schwarzzkopffkkeeen men de säljer inte den sistnämda längre och den var min favorit, buu.

 

Här kommer vi att hänga mycket jag och Johanna. Min favorit gata i Istanbul med en jävla massa olika barer, resturanger, affärer och you name it!!

 

Sen är denna min favvo öl nr 2 efter heiniken, Efes <3


Kommentarer
Bela säger:

Du är nästan snyggare i en den där vinröda färgen än den där röd/orange om jag får säga mitt. Synd att rött är en sån jävla förrädisk färg som försvinner efter två tvättar. Jag fattar inte varför det blir så djävulskt dassigt på en gång..

När jag hade rött hår såg jag ut som en urtvättad menstrasa - urcharmigt! Verkligen!

2011-06-02 | 05:41:55
Bloggadress: http://Http://Larvamasturbation.blogg.se
Erika Wegstedt säger:

Hej! vad spännande dina poster är! kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer! :p Hoppas du har en trevlig helg ;)

2011-06-27 | 17:04:00
Bloggadress: http://jade.se/reseguide
Alexandra säger:

Jag färgar alltid håret med Kashmir Red :O

2011-07-20 | 17:57:37
Bloggadress: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback