Jobbig natt.


Usch vilken jävla natt jag har haft! Kom hem efter att ha varit ute med några komisar och druckit lite, drack bara 2 7,5:or och en 5:a, fick helt plötsligt huvudvärk och la mig för att sova sen frös jag i flera timmar och det var skitskumt, spydde lite och frös som satan. Gick och kollade mig i spegeln och var alldeles likblek sen efter ett par timmar kunde jag sova ut lite och idag har jag mest varit skit seg och bara legat och vilat typ och inte haft lust med nåt alls. Jag längtar hem men samtidigt inte mest för att jag inte vill dra ifrån min babe men fyfabian vad skönt det ska bli och komma hem. På torsdag och lördag blire p&l också!

Kommentarer
mia säger:

re: finns ju inga biljetter till p&l :( har ändå inte råd, buhu

2011-06-27 | 20:15:20
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/
mia säger:

re: haha, vet inte om jag vågar det :((( plus att jag skippade p&l mest för att det är så sjuukt mycket folk där, så ah .. & tågbiljetter är dyrt </3

(gud vad jag klagar, haha)

men hoppas att du har roligt där iallafall finis!

2011-06-27 | 20:56:16
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback