Hår kaozzz.


Blä vad har jag gjort med mitt hår?? Suck. Ja asså jag var ju beredd på att det skulle bli ganska mörkt men ändå.. jaja fixar till det lite mer i veckan. I solljuset ser det ok ut då man ser det röda mer men i mörkret ser det nästan brunt ut. Får kanske slänga in pyttelite blekning och sen en extremtoning på så kanske det blir lite mer som jag tänkte från början, ja blir nog bra så! Bild får ni nog imorgon.

Sjukt varmt har det varit och fortfarande är också, runt 25 grader!! Varmare än vad det är i Istanbul just nu där det är runt 22 och vid den här tiden där brukar det vara varmare så det är konstigt aja vi åker ju typ om en vecka så kanske blir bättre men jag ska inte klaga för när det blir för varmt där nere blir det alldeles för kvavt. Imorgon ska jag, familjen och lite släkt till Borlänge och grilla, vädret visar 16 imorgon, stor skillnad haha oh yeah. Aja ska se vad Emelie gör och se om det blir nån öl ute i solen. Laterz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback