Yo.


Yo! Vad händer jao? Näe men tänkte uppdatera er lite om mitt intressanta liv. Imorgon ska jag klippa mina toppar som är så jäkla slitna så det ska bli nice men ändå inte eftersom jag inte alls är förtjust i att bli klippt hos en frisör men det måste ske. Lär kapa av mellan 5-10 cm, så illa är det. Måste bli bättre på att använda skydd när jag plattar håret! Topparna på det svarta underhåret har dessutom av någon konstig anledning blivit röd/bruna och jag vet inte hur men ska bli gött att bli av med det för det ser weird ut. Emelie ska följa med mig och sen blir det tacos på kaffestugan och vi får finbesök av finaste Sara från Stockholm nu på fredag så det ser jag fram emot.

På lördag eller söndag så drar jag till Malung och blir där hela vecka 29 för att jobba, bleh. Efter dansbandsveckan färgar jag över det röda med svart hårfärg och påbörjar blekningen av det svarta underhåret, lär bleka det typ två gånger så det blir ganska ljust innan jag drar. Vart ska jag? Jo jag ska nämligen till Turkiet igen (ja jag vet att jag var där nyss) hehe. Blir en vecka i Alanya med sol och massa jävla bad så jag hoppas det blonda kommer blekas rejält, sen efter det blir det Istanbul igen i typ en vecka så ja. Kommer komma hem som en brun pepparkaka, eh.

Men nu ska jag kolla sex and the city och mumsa i mig nåt gött och sen blir det sängen och drömma om min man och gråta en liten skvätt kanske över mitt soon to be gone röda hår.



Kommentarer
Gay säger:

MEN MEN MEN MEN MEN NÄR KOMMER DU HIIIT?

2011-07-14 | 12:48:34
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Ema säger:

sex & the city är bästa serien!

2011-07-14 | 20:18:50
Bloggadress: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Anonym säger:

fin blogg!!!<3

2011-07-14 | 21:39:10
Bloggadress: http://ilaaaafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback