JAG KOM IN!!!


Jag Deniz Bengi Atik har kommit in på en kurs på Stockholms universitet!!! Helt jävla sjukt! Jag trodde aldrig att jag skulle komma in när jag random valde lite kurser på studera.nu med mina kassa betyg! Jag ska läsa Engelska 1 på helfart med 30hp! Nog för att det bara är för en termin men jag är sjukt glad för det, får söka sen igen till våren. Men det här är ju så jävla awesome för nu har jag en anledning till att äntligen flytta hem till Sthlm igen och bort från denna jävla håla!!!

Jag är dock lite stressad över boende skiten, måste hitta nånstans att bo! Har lite alternativ och en utav dem är att hitta en schysst lägenhet tillsammans med fina Sara som redan bor där men bor för litet så vi ska prata lite mer om det ikväll när jag ska träffa henne och Emelie för förfest. Hoppas verkligen att det fixar sig för skolan börjar i slutet av augusti och det är inte långt kvar, ska ju till Turkiet i två veckor den 1 augusti och kommer hem 16:e så kommer bli lite stressigt. Men men det går bra nu..hehehe.

Känns sjukt läskigt också. Jag har inte bott i Sthlm sen jag var typ 9 år och utan familjen. Kommer vara sjukt läskigt att börja skolan igen efter ett tag, komma in i det hela med att plugga (jag som är såpass skoltrött) haha. Jag hoppas kursen inte är för svår och att jag klarar den. Träffa nya människor kommer bli nice men läskigt också, klara sig på egen hand i en storstad, oj oj oj kommer bli en utmaning. Men jag är glad för att jag har lite folk jag känner där iallafall så att man inte är helt ensam och nu kan jag äntligen träffa Maygol meeeer, yaaay biatch! Haha.

Aja ska äta nu och börja fixa mig, imorgon drar jag till Malung och jobbar hela veckan.


Sara och jag på Das Boot för några månader sen.


Kommentarer
Linda säger:

jag läste Engelska 1 i karlstad förra terminen, går in på Engelska 2 nu. Det är sjukt kul, :) bra val!! :)

2011-07-16 | 16:01:29
Deniz säger:

Åh va bra, hoppas jag tycker det är kul det med :) btw detta är inte linda pettersson eller? ;P haha

2011-07-17 | 00:21:18
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
gaymol säger:

Meeeen Yaaaaay! Jag har längtat såååå!



Sv. Yes. Very good. Very. Nice. Yes.

2011-07-17 | 01:04:57
mia säger:

re: jag vet inte riktigt, vill helst skaffa jobb så jag kan flytta hemifrån :/ om jag väljer att läsa någon av de kurserna så måste jag bo kvar hemma ett halvår till (förutsatt att jag inte lyckas fixa ett välbetalt deltidsjobb då, haha) ... men som sagt, vi får se!

2011-07-25 | 00:17:48
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback