Tron Legacy!





Igår var jag och såg denna film i 3D med Julia och fyfan vad grym den var! Bra musik, as coola dräkter, as grym layout, platserna osv osv. Ville ärligt talat vara inne i filmen så grymt var det. Jag älskar sci-fi och allt som har med rymd spejsigt att göra osv. Åh jag undrar om man kan köpa en liknande svart dräkt som Querra hade haha. Får väll skaffa mig en latex catsuit istället haha. Brudarna var as heta, speciellt Gem den isblonda tjejen i vitt. Hon kommer fram i 1.42, kollade hur hon såg ut annars men det var inget att hurra för. Hennes hår, smink, linser, dräkten, det gjorde henne dö läcker men man måste se filmen för bilder gör ingen rättvisa. Gå och se den! Tur att man har 3D tv hemma, ska kolla på den jämt sen när den kommer ut.






Kommentarer
Frida säger:

Sv; Tahack! Ser det konstigt ut eller syns det inte öht? Jag har ju också firefox :o

2011-01-13 | 21:21:28
Bloggadress: http://fridae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback