Needz to have it.


Ok jag har blivit lite galen sen jag såg The pretty reckless videon you make me wanna die och Taylors korsett klänning i svart, I wanna have it god damnit! Har sökt och sökt men bara hittat svindyra eller inte alls det jag letar efter. Det finns en som är väldigt 50-tal, vintage, pinup aktig men lite väl underklädesaktig nog för att de är så dem ska vara egentligen men kanske inte något man kan ha på sig ute då typ trosorna nästan syns igenom men det kanske är skitsamma för den är snygg men ja så jag tänkte äh vafan jag kan lika gärna fixa fram en snygg tight svart klänning som sitter bra och sy dit stay-ups hållare på klänningen eller jag vet en ännu bättre grej köpa hängslen och klippa av dem en bit och sy dit på en klänning och voila så får du en liknande snygg klänning. Fast hade gärna velat haft klänningen med dragkedja men det går ju också att fixa till, jag skulle bara haft en symaskin eller åtminstonde fått låna nåns. Aja fan jag ska fixa nåt schysst till helgen.


 

Den jag menar som jag hittat.

 

 


Kommentarer
Anonym säger:

Oh, jag älskar OBGs, synd att de är så dyra!



Sv; HÄHÄHÄ jö nööu ju löv mi

2011-01-26 | 01:07:11
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Anonym säger:

fan vad NÄSTY röv hon på bilden näst längst ner. HÖVVAAAA!

2011-01-26 | 01:09:12
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback